esmaspäev, 23. detsember 2013

Last but not least!

Minu viimane postitus antud aine raames. Tuleb tunnistada, et postitusi pole sellises mahus nagu vaja, kohustuste laviin on teinud oma töö ning ajalise nappuse tõttu jääb nii - elu on karm:). Kui rääkida aga konkreetselt kursusest Kommunikatsioon ja ühiskond, tuleks esimesena kindlasti märkida seda, et õppejõud on olnud äärmiselt meeldiv. Seega on kahetsusväärne, et ei olnud võimalik osavõtta kõigist loengutest ning neis viibida algusest lõpuni.
Kursuselt õppisin kindlasti seda, et kommunikatsioon on oluliselt laiem valdkond kui ma seda esialgu arvasin, kuigi olin kahtlustanud, et tegemist pole kõigest inimeste omavahelise suhtlusega vaid millegi laiemaga. Kommunikatsioon on seotud nii kultuuriga, moraaliga, isegi poliitilise režiimiga jne jne. Kõik antud tegurid mõjutavad kommunikatsiooni ühel või teisel viisil! Kommunikeerides tuleb silmas pidada seda, et kui sõnumi vastuvõtja ei saa sõnumist aru, ei tasu koheselt hakata viga otsima vastuvõtjas. Eelkõige tuleb keskenduda ja analüüsida enda tegevust kommunikeerimisel. Olles sõnumi saatja, oman vastutust sõnumi arusaadavuses, mis eeldab, nagu kursuselt teada sain, oma publiku tundmist. Kommunikatsiooni puhul tuleb silmas pidada seda, kellele kommunikatsiooni akt suunatud on.
Isikliklikult minu jaoks oli kõige keerulisem antud kursuse puhul kirjandus, tegelikult üks kindel teos "The Contemporary Theory of the Public Sphere". Keeruliseks tegi selle eelkõige asjaolu, et tekst oli äärmiselt filosoofiline ja tuleb tunnistada, et filosoofilised tekstid pole minu tugevaim külg. Sellest johtuvalt võttis materjali läbitöötamine aega, viimast oli aga väga napilt.
Antud kursuse puhul oli meeldivaid külgi siiski rohkem kui negatiivseid, vast kõige suuremaks plussiks oli õppejõu esinemisoskus, tänu millele tekkis auditooriumiga hea side ning loengud olid huvitavad ja kutsusid kuulama. Nii vähe kui ma ka seal sain viibida, oli see igal juhul kaasahaarav. Õppejõud sidus teooria praktiliste näidetega, mida isiklikult hindan kõige rohkem. Blogimine oli minu jaoks esimene kord ning kindlasti huvitav kogemus ja tegelikult kaasahaarav, olen mõelnud ka uue blogi loomisele, milles kajastada enda tegemisi poliitmaastikul.
Üldiselt on mul äärmiselt raske anda hinnangut loengutele kuna viibisin loengutes vähe, kuid siiski, annaks tagasisidet ka selle kohapealt, mida võiks teisiti teha, samas see võis nii ka olla. Kui vaadata enda seisukohalt siis oleks võinud rohkem olla õppejõu poolset nö lahti seletamist antud kirjanduse poole pealt, kuna tegemist oli kohati keerulise kirjandusega siis oleks võinud loengutes keskenduda ka konkreetsele kirjandusele. Sellisel juhul oleks kodus kirjanduse läbitöötamine võtnud vähem aega ning tööd valminud ladusamalt.

Siiski loodan teiste tudengite pärast, et järgmisel aasatl on antud kursuse õppejõud sama!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar